Samsung Galaxy Core 2 G355 szerviz

Samsung Galaxy Core 2 G355 szerviz – alkatrész csere

Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott.  A következő Samsung Galaxy Core 2 G355 szerviz szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.

Samsung Galaxy Core 2 G355 szerviz

Galaxy Core 2 G355 Érintőüveg és Kijelző csere

A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.

Megoldásaink:

    • Samsung Galaxy Core 2 G355 érintőüveg csere
    • Samsung Galaxy Core 2 G355 LCD kijelző csere
    • Samsung Galaxy Core 2 G355 érintőüveg és kijelző csere

      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

  • Galaxy Core 2 G355 Akkumulátor csere

    A Samsung Galaxy Core 2 G355 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is.
    Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
    Garancia 6 hónap

    Szoftverezés:

    Szoftveres visszaállítás:

    Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.

    A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.

    A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk  a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.

    Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.

    Szoftverfrissítés

    A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.

    Előfordulhat, hogy a készülék a  hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.

    További Samsung Galaxy Core 2 G355 szerviz szolgáltatásaink: Adatmentés, Karbantartás, Tisztítás (ultrahangos tisztítás), Tanácsadás

    Hasznos információk: Samsung

    Vissza…