Samsung Galaxy S2 i9100 szerviz

Samsung Galaxy S2  i9100 szerviz – alkatrész csere

Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott.  A következő Samsung Galaxy S2 i9100 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.

Atlantis Samsung mobil szerviz: Samsung Galaxy S2 i9100 szerviz

Galaxy S2 i9100  Érintőüveg és Kijelző csere

A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.

Megoldásaink:

    • Samsung Galaxy S2 i9100 érintőüveg és kijelző csere

      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

      Galaxy S2 i9100 Akkumulátor csere

      A Samsung Galaxy S2 i9100 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is.
      Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
      Garancia 6 hónap

       Galaxy S2 i9100 Hátsó kamera csere

      A Samsung Galaxy Galaxy S2 i9100 hátsó kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, rosszul fókuszál vagy a kamera által készített képek homályosak illetve a képen foltok, hibás részek találhatók.
      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

      Galaxy S2 i9100  Audioflex+rezgőmotor+ hangszóró csere

      A Samsung Galaxy S2 i9100 hangerő szabályzó gomb szalagkábel csere akkor válik szükségessé, amikor a telefon kimenő hangjait nem tudjuk hangosítani, vagy halkítani.

      A Samsung Galaxy S2 i9100 rezgőmotor cserére szorul, ha a készülék a beállítások ellenére nem vibrál híváskor, értesítéskor. A rezgőmotor mechanikai behatások miatt szokott tönkre menni.

      A Samsung Galaxy S2 i9100 beszéd hangszóró cserét igényel, ha telefonhívásnál nem halljuk a túloldali felet, kihangosításkor viszont az alsó hangszóró működőképes.
      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

      Galaxy S2 i9100 Dock csatlakozó szalagkábel csere

      A Samsung Galaxy S2 i9100 töltőcsatlakozó szalagkábel cseréje esedékes lehet, ha a készülék töltésfelvétele nehézkessé, lassabbá válik vagy esetleg egyáltalán nem vesz fel töltést.  A meghibásodást okozhatja korrodálódás, a vízzel való érintkezés vagy különböző mechanikai sérülés.

      Javítás várható ideje: 2 -3 óra.
      Garancia 6 hónap

      Galaxy S2 i9100 Első kamera + Proxy csere

      A Samsung Galaxy Galaxy S2 i9100 előlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, homályos képet készít vagy a kamera által készített képen foltok, hibás részek találhatók. Az előlapi kamera meghibásodásakor a közelség- és a fényérzékelő modul is funkcióját veszítheti.

      A Samsung Galaxy S2 i9100 közelségérzékelő csere válik szükségessé, amikor telefonáláskor a készüléket a fülhöz tartva nem sötétül el automatikusan a kijelző.
      Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
      Garancia 6 hónap

      Galaxy S2 i9100 Kijelző keret + Gomb csere

      A Samsung Galaxy Galaxy S2 i9100 kijelző keret csere szükséges, amikor főként mechanikai sérülés következtében reped vagy törik el a keret. Ez az alkatrész is felelős a Galaxy S2 i9100 kijelző megfelelő működéséért, így a kijelző keret hibája esetén a képernyő funkcionalitása is megszűnhet.
      Javítás várható ideje:  2 – 3 óra
      Garancia 6 hónap

      Szoftverezés:

      Szoftveres visszaállítás:

      Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.

      A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.

      A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk  a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.

      Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.

      Szoftverfrissítés

      A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.

      Előfordulhat, hogy a készülék a  hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.

      További Samsung Galaxy S2 i9100 szerviz szolgáltatásaink: Adatmentés, Karbantartás, Tisztítás (ultrahangos tisztítás), Tanácsadás

      Hasznos információk: Samsung

      Vissza…