Samsung Galaxy S8 szerviz

Samsung Galaxy S8 szerviz – alkatrész csere

Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott.  A következő Samsung Galaxy S8 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.

Samsung Galaxy S8 szerviz

Galaxy S8 Érintőüveg és Kijelző csere

A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.

Megoldásaink:

  • Samsung S8 érintőüveg és kijelző csere

    Javítás várható ideje: 2 -3 óra
    Garancia 6 hónap

Galaxy S8 Akkumulátor csere

A Samsung Galaxy S8 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is.
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 hátlap csere

A Samsung Galaxy S8 hátlapja leesés, ütés következtében eltörhet, elhajolhat vagy a felületén karcok, repedések jelenhetnek meg. A megrongálódott hátlap hibás működést eredményezhet, befolyásolhatja a hátlapi kamerával készített képek minőségét és esztétikailag is csúnya.
Javítás várható ideje: 2-3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 töltőcsatlakozó szalagkábel csere

A Samsung Galaxy S8 töltőcsatlakozó szalagkábel cseréje esedékes lehet, ha a készülék töltésfelvétele nehézkessé, lassabbá válik vagy esetleg egyáltalán nem vesz fel töltést.  A meghibásodást okozhatja korrodálódás, a vízzel való érintkezés vagy különböző mechanikai sérülés.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra.
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 hátlapi kamera csere

A Samsung Galaxy S8 hátlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, rosszul fókuszál vagy a kamera által készített képek homályosak illetve a képen foltok, hibás részek találhatók.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 előlapi kamera csere

A Samsung Galaxy S8 előlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, homályos képet készít vagy a kamera által készített képen foltok, hibás részek találhatók. Az előlapi kamera működését befolyásolhatja a hátlapi kamera és fordítva is.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 csengő hangszóró csere

A Samsung Galaxy S8 csengő hangszóró és jack csatlakozó cserére szorul, amennyiben a hangszóró nem ad ki csengőhangot illetve a kihangosított funkcióban is néma marad.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 beszéd hangszóró csere

A Samsung Galaxy S8 beszéd hangszóró cserét igényel, ha telefonhívásnál nem halljuk a vonal másik végén lévő felet vagy csak nagyon halkan, kihangosításkor viszont az alsó hangszóró működőképes.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 ujjlenyomat-olvasó csere

A Samsung Galaxy S8 ujjlenyomat-olvasó cserét igényel, ha a készülék nem ismeri fel az ujjlenyomatot.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 rezgőmotor csere

A Samsung Galaxy S8 rezgőmotor cserére szorul, ha a készülék a beállítások ellenére nem vibrál híváskor, értesítéskor illetve játékok közben. A rezgőmotor mechanikai behatások miatt szokott tönkre menni.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 mikrofon csere

A Samsung Galaxy S8 mikrofon szolgáltatja a hangot telefonbeszélgetéskor, veszi fel a hangot diktáláskor, hangemlékeztetőkhöz, stb. A mikrofon hibájának egyik oka, hogy szoftveres  hiba miatt a készülék telefonáláskor nem továbbít vagy nem is vesz fel hangot. Ez a probléma egyszerűen orvosolható szoftveresen. Ha a mikrofon mechanikai sérülés, leejtés következtében nem működik, akkor mikrofon csere szükséges.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 bekapcsoló gomb szalagkábel csere

A Samsung Galaxy S8 bekapcsoló gomb meghibásodása esetén nem lehet lezárni a készüléket, gyakran azt érezni nyomáskor, mintha be lenne esve a gomb illetve, telefonáláskor a készüléket fülünkhöz közelítve az nem sötétedik el. Ebben az esetben a bekapcsoló gomb szalagkábelt kell kicserélni.
Javítás várható ideje: 50-60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 hangerő szabályzó szalagkábel csere

A Samsung Galaxy S8 hangerő gombszabályozó gomb szalagkábel csere akkor válik szükségessé, amikor a telefon kimenő hangjait nem tudjuk hangosítani, vagy halkítani.
Javítás várható ideje: 50-60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 SIM és SD kártya olvasó modul csere

A Samsung Galaxy S8 SIM és SD kártyaolvasó modulja leejtés, ütődés vagy nedvességgel való érintkezés esetében meghibásodhat, ekkor cserére van szükség.
Javítás várható ideje: 50-60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 antenna modul csere

A Galaxy S8 antenna modul csere válhat szükségessé, ha a készülékbe helyezett SIM-kártya működőképes, van térerő, de a telefon mégsem tud a hálózatra kapcsolódni.
Javítás várható ideje: 1 nap
Garancia 6 hónap

Galaxy S8 kamera lencse csere

Samsung Galaxy S8 kamera lencse csere válhat szükségessé, amikor karcos, repedt vagy teljesen eltört a hátsó kamera védőlencséje és emiatt a hátlapi kamerával készített képek életlenek, foltosak.

Javítás várható ideje: 1 nap
Garancia 6 hónap

Szoftverezés:

Szoftveres visszaállítás:

Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.

A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.

A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk  a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.

Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.

Szoftverfrissítés

A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.

Előfordulhat, hogy a készülék a  hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.

További Samsung Galaxy S8 szerviz szolgáltatásaink: Adatmentés, Karbantartás, Tisztítás (ultrahangos tisztítás), Tanácsadás

Hasznos információk: Samsung

Vissza…